DIZMANA

 Sen  kaakmış şimdi bana soreemsin iç utanmeemsin sen mare...

Nerde kalmış bi koca  tepsi dızmananın yaris  deye , bak sen acık ey ...

Koymuş yanına bi tas kompot /soukluk 

Çıkamış uynuklu kaymaklı pinirli bi koca  tepsi dızmanayı fırından bırakmış sofranın üstüne ...

Eee nede kaldı bu dızmananın yarısı deye baresin..

Iştinma mare... neede kalcek o

Yudumalyıvedim ben onu sıcacık sıcacık aydadım luplettim ben onu ...

Nabem o bana bakecek ben ona bakacam bakışmaa mı koydun sen bure

Bir tas kompotu/soukluu  da aydayıvedim ustune eha ama ha , kayeri kayeri ...

Çok isle yapesiniz siz bu dızmanaları mare , çok kadın oleri,  insan yime doyameri , yapmayın böle, tuyanneriz ey deli , yapmayin bu dizmanaları ba,  yapasanız  da bırakmayın şunları benim önüme mari, eha yettiniz cana kayrıkın mare ... ❤🧿🧿🧿♥️


Lütfen lütfen gaza gelip Dizmana yapma gayretine düşmeyin şimdi. Kilo yapıyormuş siz yapın bana haber verin ben pişer pişmez ordayım. 🤣🤣🤣


Not: Bulgaristan Turkleri Deliroman Türkçesi ağızı ile yazılmıştır. 


#bulgaristantürkleri #dızmana #deliroman #kircaali




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yediler Ormanında Kayak

Yaşar Kemal Usta ile UBUNTU'YU konuştuk.

Naim Süleymanoğlu