Bugün Benim Doğum Günüm

     



                                   Bugün Benim Doğum Günüm




Eylül aylarını bir başka severim
Düşünsenize,
Yağmurlu bir havada
Yatak odanda
Yağmurun tınısını dinlemek için
Penceren yarım açık
Pervaz kenarına düşen
Damlaları notalarınmış gibi sayıyorsun
Yorgun hissetmiyorsun
İçinde bir huzur, bir mutluluk
Sanki yağmurdan az biraz sonra
Hayal ettiğin gökkuşağı çıkacak
Boydan boya
Masmavi gökyüzü tualini süsleyecek
Yedi rengi ile  rengarenk boyayacak
Kırmızı ile günlük Aşklar
Turuncu ile samimiyetsiz  duygular
Sarı ile sahte sevgiler
Yeşil ile kaybolan doğa ile ormanlar
Lacivert ile hüzünlü yanlız akşamlar
Mor ile solmaya başlayanlar hayaller
Bir bir tuale işlenecek ve yeniden
Bizler büyük resme bakınca
Muhteşem bir tablo ile karşılacağız
Ve yeniden hayata dört elle sarılacağız
Büyük resim her açıdan güzel görünür
Gece gibidir, çirkin olanı saklar,
Sahte olanı gömer karanlığına
Belli etmez kötülükleri, örter çirkinlikleri
Gecenin en karınlık anı gelir irkilirsiniz
Anlarsınız sabahın aydınlığın ve güneşin
Yakın olduğunu,
İçiniz ısınır, uykuya dalarsınız
Işığın, sabahın, güneşin sevimli masallarını
Önce rüyanızda görür huzur bulursunuz,
Sabah olur yeni günün ne getireceğini bilmeden
Sabah erkenden uyanırsınız.

Her yeni gün yeni bir doğum günüdür aslında
Ben neden her yıl 16 Eylülü beklemeliyim ki
Çok saçma...

Sabah olunca
Güneş Perdenin bir köşesinden beni bulup
Bana gülümseyince,
Yaşadığıma şükürler ederim ben.
Bilirim her gün çok özel ve çok güzel
Bilirim doğanın bize cömertliğini
İçimde hissederim güneşim sıcaklığını
Yaşıyorum, sağlıklıyım, huzurluyum
Sevdiklerim Sevenlerim gelir aklıma
Yüzüme suyu vurmadan uyandığımı bu yüzden bilirim
Ve kaldığım yerden başlarım biriktirmeye
Neyim varsa veririm, neyim eksikse alırım
Fazlasını istemem, kardeşlerimi düşünürüm
Benim alışverişimde para geçmez
Ben gönlümde olanı verir,
Kalbinizde olandan verirseniz paylaşırım.
Var olun, hep olun, gülün gülümsetin
Vermeden almak nerde görülmüş.
Bugün benim doğum günün
Bugün benim dostluk günüm.


“Benim sana verebileceğim çok bir şey yok aslında; çay var içersen, ben var seversen, yol var gidersen.” Aşık Veysel Şatıroğlu
  
 Cevat ÇIRAK 
15.09.1965

https://cirakcevat.blogspot.com.tr
https://cevatcirak.wordpress.com 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yediler Ormanında Kayak

Yaşar Kemal Usta ile UBUNTU'YU konuştuk.

Naim Süleymanoğlu