Atçe ile Asanın Aşkı

 


Yavuklu Atçe ile Asan Çeşme Başında  (Hatice & Hasan Aşkı)

Maa Atçe nee böle yapesin sen be canım
Nabem ba Asan
Dik dik bakesin, canımı sıkesin mare
Yapma böle mare
Ba Asan sen nee deli yapesin kendini
Gormemisin tetem perdenin akasında bizi gözleri ya
Deme ba Atçem, kokutma beni mare
Teten bize bi şey demez mare
O bileri ya sen benim yavuklumsun deye
Bileri bileri de Asanım sonra gideri bubama soleri ba
Bubam da sona anama kızeri, anam da beni koca çeşmeye su doluma yollameri
Evimizin bacesinde suvacınla kooleri beni ba Asanım
E nabcaz bole biz ba Atçem, nasıl bulusacaz
Bı çeşme başında su doldurma neetiyle buluşuduk, epten göruşemicez e biz mare
Asanım sen taa ne beklesin ba
Canıma yetti atık...
Ne desin Atçem ne yapem ben
Taa ne beklesin deem sen annamesin ba
Gel iste beni bubamdan bitsin gitsin bu çile ba
Atçem taa buza bümedi, misiri 🌽 topladık satamadım, buğday ambarda dureri müşteri alıcı çıkmeri para yok ba Atçem
Taa ne deyem ben sana mare
Aba Asan kızdıresin beni gene ba
İki gönül bir olunca samanlık seyran olur deesin sonra da cikesin bana buzayı satamadım deesin.
Sen naapma calışesin ba
Sen beni ne sanesin ba
Ben isteem seninle  evlenem
Sen bana buzagı  büyümedi taa desin ba
Ba sen buza buza  deye tutturesin,  hiç aynaya bakmemsin aynada kendi halini  gormeemsin sen ba...
Gelesin benim yanıma ep pros pros konuşesin beni kızdıresin ba
Yettin cana ba
Yeter ba
Bıktım ben bekleme ba
Sen kimsin ba
Asan mısın mısın kestirip atan mısın
Kimsin sen ba
Giderim ben, arama bekleme beni kaykı...
Gitme Atçem neree gidesin bırakma beni mare
Atçeeem suvacını bakırları bırakıp neree gidesen sen becanım
Atçeeem gitme mare ...
Buzayı  satem söz Alaçam ben seni mare
Atçeeem yakma beni mare
Yapma  böle mare elma yanaklı yavuklum Atcem tamam Alaçam ben seni  mare...
Aaah akılsız Asan ah ne yaptın sen gene ba, bir çuval inciri berbat ettine ba.

Cevat Çırak
19.11.2023
İstanbul

Not: Deliroman Turkçesi ağzı ile yazılmıştır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yediler Ormanında Kayak

Yaşar Kemal Usta ile UBUNTU'YU konuştuk.

Naim Süleymanoğlu