Yağmuru sevişim tesadüf değil.

Yağmuru  sevişim tesadüf değil.

Yağmuru sevişim tesadüf değil. 
Eylül çocuğuyum ben belki ondandır 
Kim bilir ?
Suyun kıymetini en iyi bilen 
toprağını işleyen,
köylü çocuğu olmamdandir.

Yağmuru sevişim tesadüf değil 
Yağmurda  sokakta olmayi sevmem
iki çıplak yürek gezmek istememdendir.
Kim bilir ?
Tohuma can olmasindan,
Toprağa yar olmasından 
Saksıdaki çicegin yüzünü güldurmesindir. 

Yağmuru sevişim tesadüf değil
Ama sen beni dinle yagmur
Vatanımın bir bolgesi  yaralı,
Memleketim yas icinde
Gözü yaşlı insanımın üstüne yağma 
Gönüllerimizi bir de sen dağlama yağmur 

Yağmuru sevişim tesadüf değil 
Hüzünlendiriyor, bazen de yoruyor
Fakat biliyorum çokça besliyor 
koruyor bizi,
Açlık ve sefaletten.
Kim bilir?
Belkide üstümüze  eşit yağdığın için
Seviyorum seni gomunist yağmur.

Cevat ÇIRAK 
28.03.2023


#yağmur #şiir #edebiyat

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yediler Ormanında Kayak

Yaşar Kemal Usta ile UBUNTU'YU konuştuk.

Naim Süleymanoğlu