Seni Tanımadan Önce

Seni tanımadan önce Ben

Seni tanımadan önce
Ben,
Kalbimle düşünemezdim
Seni tanımadan önce
Ben,
Hissetiklerimi yazıya
dökemezdim.
Seni tanımadan önce
Bahçemize çıkıp
Çiçeklere su veremezdim
Seni tanımadan önce
Yok yere,
İki kere iki dört edemezdim
Seni tanımadan öce
Sokağa çıktığımda
Yanımdan geçenlere
Selam veremez,
bir merhaba diyemezdim.
Seni tanımadan önce
Mavi denizlerde uçan
Kkelebeklerin
Sadece bir gün ömrü olduğunu
Bilemezdim.
Seni tanımadan öce
Karanlıkta korkumdan
ıslık çalamazdım.
Seni tanımadan önce
Sevdiğimi Kaybetmenin
Ne demek olduğunu bilemezdim.
Seni tanımadan önce
Ayrılık acısı nedir bilemezdim.
Seni tanımadan önce
Çok sevdim, mutlu yaşadım
diyemezdim.
Seni tanımadan önce
Şiir şair nedir bilemezdim.
Seni tanımadan önce
Ben,
Yürekte acırmış
Geç de olsa
Öğrendim
Diyemezdim.
Seni Tanıdım
Kendimi buldum
Seni tanıdım
Hayata tutundum
Senden gizleyemezdim.
Cevat Çırak.
01.06.2109

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yediler Ormanında Kayak

Yaşar Kemal Usta ile UBUNTU'YU konuştuk.

Naim Süleymanoğlu