Yalnızlığımla Uzlaştık


Yalnızlığımla Uzlaştık 

Telefonum çaldı,
Açtım.
Nasılsın?
Dedi arayan kişi.
İyiyiz ,
Oturuyoruz,
Dedim.
Aaa dedi!
Şaşırdı.
Biraz duraksadı.
Kim var dedi?
Ben varım,
Geçmiş güzel anılarım,
Bir de,
Geleceğe dair 
Renkli hayallerim 
Var Dedim.

Bir anlık 
Sessizlik oldu,
Yutkundu.
Bende 
Yutkundum.
Neden aradın?
Dedim.
Bir şey soracaktım,
Ama,
Vazgeçtim 
Dedi.

Neden vazgeçtin
Dedim. 
Bugüne dair 
Dedi,
Kimse yok meclisinde.
Maalesef Dedim,
Yok.
Tekrar yutkundu
Ben sustum.
Sessizlik oldu,
Derin bir nefes aldığından
Kederlendığini
Anladım.

Size hoş sohbetler 
Diliyorum dedi,
Kapattı.
Biz,
Devam ettik.
Evet
Bu doğru,
Yalnız değildim,
Fakat,
Bu günler
Kayıp yıllarımızdı
Şaşırmadım.
Ben, anılarım ve hayallerim,
Muhabbete 
Devam ettik.

Başaracağız,
Başka yolu yok dedik
Birlikte 
Yürüyeceğiz.
Karanlığı aşıp
Işığa gülümseyeceğiz
Güneşli mesut günleri
Yilmadan
Adeta iple 
Çekip getireceğiz dedik,
El sıkıştık anlaştık.
Sonra
Hep birlikte 
Zafere sevineceğiz
dedik kenetlendik,
Yola koyulduk...

Son durağı gelince 
Durup 
ineceğiz.
Bizde,
Herkes gibi 
Hoş bir seda 
Bırakacağız.
Sonra 
Karanlık günleri aşıp 
kavuşup toprağa 
Sessizce 
Bu diyardan 
Göçüp 
Gideceğiz.

Cevat Çırak 
04.05.2024 

İzin almadan paylaşabilirsiniz.

#şiir #karanlık #güneşligünler #hoş #seda #gülümsemek #umut #zafer #başarmak #anılar #cevatcirak #uzlaşmak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yediler Ormanında Kayak

Yaşar Kemal Usta ile UBUNTU'YU konuştuk.

Naim Süleymanoğlu